Monday, April 30, 2007

Laptop

I dag fikk jeg nye laptopen min endelig! Vaert uten lenge naa, og er saa kjedelig, siden jeg ikke er hjemme saa mye. Men nye pcen er helt perfekt, saa naa er jeg overlykkelig. Drevet og tracka den paa nettet siden jeg bestilte, i dagtidlig saa jeg den var paa vei. Maatte paa skolen i en time fordi jeg hadde klasse paa morgenen, men skreiv lapp paa doera at jeg kom til aa vaere hjemme 11.20, og det var jeg. Saa gjett om jeg var irritert naar jeg faar beskjed etter at de hadde forsoekt aa levere klokka 11.19, men jeg var ikke hjemme. Saa maatte jeg vente hele dagen paa aa hente den selv, for den var i bilen som kjoerte rundt. Men etter klassa mi klokka 8 paa kvelden kjoerte jeg i tordenstorm, og fant frem rett foer de stengte.
Nydelige pcen med kjempebra batteri og skjerm og videokort og alt jeg liker, jeg er forelska :)

No comments: