Tuesday, April 17, 2007

Skolelei

Nå har jeg nådd det punktet som kommer hvert semester hvor jeg er så lei at jeg ikke får gjort noe som helst. Vanligvis prøver jeg å være realistisk og gi meg selv lov til å ta småpauser og gjøre noe gøy innimellom, og heller være effektiv etterpå, istedet for å bare sitte over bøkene uten å få noe gjort. Men akkurat nå spiller det ingen rolle hvor mange pauser jeg får, er så lei.
Noen tips??

Ellers er det endelig sommer ute, og det ser ut som det skal vare, så sånn utenom skole så er jeg i kjempehumør for tiden. Prøver å gå/jogge til og rundt vannet de fleste dager, ca 5 km, så har ekstra energi også. Hadde det bare vært mulig å bruke det på skolearbeid, i dag vasket jeg faktisk hele leiligheten klokka 7 på morgenen bare for å ha en unnskyldning til å ikke gjøre micro økonomi lekser! Men er i alle fall såå fint ute, sola skinner, ekorn og kaniner hopper rundt omkring, og det lukter grillmat over alt, jeg elsker sommer :)

Nå kom Chris nettopp hjem fra jobb men en interessant historie. Han ble angrepet av en crazy hjemløs fyr på vei ut av t-bana. Hadde tatt tak i skjorten hans så ene knappen falt ut. Noen andre kom og holdt han fast bakfra så Chris kom seg av, så han er i bra form, litt sjokkert bare.

No comments: